"Rakan Baik"

26 December 2012

Cameron Highland

Kali pertama Adam Darwisy ke Cameron Highland..waktu ni Darwisy baru masuk 6 bulan.kami pergi sehari sebelum puasa.hahhaha..esoknye balik..

Malas nak cite panjang2 cz ni dah cite lame punya..

Amaran keras : jangan tgk gambar budak gemuk (aku la tu..sobs..sobsss..:(...) tu lama2 cz nnti sakit mata..
Besarnnye cawan,sama besar dengan Darwisy..




nak minum leh?

bukan main susah lagi nak ambik gambar bertiga

Daddy nak suap ape kat Darwisy tu?

ambik gambar sekerat cz xnak nampak pipi mummy yang bambam..



Darwisy habiskan 2 biji strawberi besar..kejap je die ngap..mujur xsakit perut.

kat kedai bee farm..amoi tu dukung darwisy ajak tgk labah2..

banyak gile madu yang dijual..macam2 jenis

tengah pilih madu..perut jgn ditengok k..cam mengandung lagi jerww..

pilih2..murah dan segar lagi dari kebun..

seronok je darwisy tgk macam2 benda bergantung tu..
tido kepenatan berjalan.
ni gambar baru bangun tdo,dah nak balik..bukan main seronok lagi darwisy yer..

note : sangat hepi dapat habiskan masa bersama2..

4 comments:

Fadzil Musnin said...

Dari zaman sek teringin nak pergi tapi sampai skrg x smpai2 walaupun jarak kg dengan Cameron Highland x berapa jauh.

iera said...

fadzil : Lor..apsal x g sane?kan dekat je..

wahida said...

comelnya darwisy...geram!!

Abu Luqman said...

Salam singgah sini..a

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...