"Rakan Baik"

03 October 2012

Bersama Big Boss UITM

Bersama Dato' Prof.Ir.Dr.Sahol Hamid Bin Abu Bakar, VC UiTM


Gambar ni masa majlis jamuan raya UiTM hari tu.tengah2 jalan2 dengan kak Ella tiba-tiba nampak khemah yang nampak cam meriah je..so,iera pun pergi la nak tengok - tengok kat sana.Sampai je depan pintu khemah Dato' Sahol yang kuar..terkejut makk...mak aiii..my big bosss..Dato' siap tanya khabar dan ajak bergambar.Ape lagi.....yeaaaaaa....mesti la i nakkkk.Ape lagi..kuarkan henset terus snappp..hihihihihihi...

4 comments:

Atia Adina said...

amboi....dato' yang ajak ira bergambar???....biasanya yang kecik yang beria nak bergambar ngan yang besar kan?

Eliss Mie said...

woww..dengan dato gitu sempat bergambar. kitorang lalu jer tak bergambar :p

iera said...

kak ad : betul kak add..iera pun cam tak percaya dato leh ajak bergambar.mule2 ingt nak masuk khemah tu je nak cari makanan cz tgh lapar.Alang2 dato' dah ajak bergambar..ape lagi.....hihihii..

iera said...

kak eliss : Alaaa..nasib je tu kak eliss..klu xbetul2 dah duk depan dato' n dato ajak bergambar,takdenye gak..huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...