"Rakan Baik"

01 October 2012

Adam Darwisy yang sangat comottt..

Darwisy lebih suka makan sendiri.So,mummy pun bagi la darwisy peluang untuk makan kek sendiri.
So,tengok la hasilnye :-
syoknye saya dapat makan sendiri..




comotnyerrrr..

Setiap kali selepas Darwisy makan,mesti kena sapu balik sebab kalau tak kejap lagi,mesti Darwisy pergi kutip balik makanan yang sepah-sepah tadi dan masuk mulut...aduyaiii

4 comments:

MAMASUE said...

anomak!comot momotnye darwisy...puas sbb dpt suap sendiri kan...hihihi

iera said...

mamasue : tu la pasal..mmg die puas sgt.pastu bile dah ambk pinggan die sibuk duk kutip sisa makanan die kat atas lantai tu suap mulut..huhuhu

Atia Adina said...

abis lah kotor carpet mummy.....adam kan....kdg2 yang kita dah buang dalam tong sampah dia gi kutip...

iera said...

atia : nak buat camne..tiap2 hari mummy saya kne lap karpet tu.huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...