"Rakan Baik"

19 July 2011

Mana yang lebih baik??


urm..sekarang ni kandungan dah masuk 13 minggu dan dah buat kad kat klinik kerajaan dan klinik panel.Tapi tak tahu nak check up kat mana.Yang mana satu lebih bagus erk?
Kalau nak ikutkan bersalin nanti insyaAllah nak pilih speacialist.
Huhuhu..tak tahu nak buat keputusan.kawan2,tolong la bagi pandangan.

5 comments:

eT said...

kerajaan ok...panel pon ok..sama jek prosidur nyer...jgn penin2..hehe
akak dulu wat dedua.. :p

~izan~ said...

buat dua2 je iera..dua2 bley refer nnt kat mana2 pun..asalkan ada rekod...

akak dulu checkup kt kerajaan,bersalin kat private...

iera said...

kak et : tu r..ingt nk g dua2 gak..hihihi..

iera said...

kak izan :hihihi..thnks kak izan,g dua2 je la..tp tang kene minum 2 gula 2 kali tu yg tak nak..huhu

Atia Adina said...

kalo cek kat kerajaan lambat lah sebab orang ramai....kalo panel cepat sikit.....g petang or malam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...