"Rakan Baik"

09 May 2011

Cara2 Diet Yang Sangat Bagus

Sumber gambar kucing : mr.google..


kalau kebanyakkan info hanya menyentuh mengenai bagaimana cara untuk membuang /membakar lemak.Hari ni iera rasa lagi molek kalau iera berkongsi pengalaman untuk menambahkan lemak didalam badan dan saluran darah kita.Bukan ape,nak kurus tu susah bebenor rasenyer,tapi kalau nak gemok tu sekejap jer..huhuhuh..

Ni antara menu untuk menggemukkan diri yer..

1) Bangun pagi,minum susu penuh krim dan makan krim kek,cheese kek.

2) pkul 9 pagi,makan nasi lemak berserta telur goreng,ayam rendang,dan minum sirap ais.

3) pkul 11 a.m jangan lupe minum pagi dengan air kopi dah kuih.

5) Menu untuk tengah hari makan nasi dengan kuah gulai,sambal belacan,ayam goreng dan macam2 jenis kuah yang sangat sedap...

6) pukul 3,makan goreng pisang rm3 berserta ais batu campur..slurrrpppp....bestnyerrrr..

7) on the way nak balik keje,bleh singgah untuk beli bubur kacang atau sewaktu dengannya.

8) Pukul 7,perut masih lagi lapar...kuar depan rumah beli je bugger ayam special.

9) kul 10 malam,perut lapar lagi camne nak tido ni..kuar la kejap p KFC ke,mcD ke,Pizza ke untuk menenangkan perut anda..

InsyaAllah,jika anda mengamalkan diet seperti ini dalam masa 3 hari anda akan dapat melihat peningkatan jumlah lemak tepu pada badan anda dan penyakit kecing manis,darah tinggi juga kan berdamping dengan anda.so,renung2kan dan selamat beramal...

6 comments:

Kancilbiru said...

oihhh bahaya ni...ekekeke

iera said...

kancilbiru:hahahaa..kire ok la tu,makan sampai tak hengat..hehhee

~izan~ said...

akak beria baca then baca sekali lg sebab mcm pelik dietnyer haha

roszz said...

alamak ira..tips tambah lemak ek..hehe..

iera said...

kak izan : hahaha..sebenarnye tu diet cari penyakit namanye kak..hahahha

iera said...

kak ros..haaa..pandai sgt kak ros..mmg mula2 iera nk buat tajuk tu..tp tak jadi..tajuk tu sebenarnye sesuai untuk diri iera.wahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...