"Rakan Baik"

02 February 2011

Dulu Anggerik Deli,Kini Pendeta...


Jumaat lepas..iera,kak bai,kak mira,kak ros dan kak mas teringin la nak makan kat pendeta..dulu namanye Aggerik Deli tp kite dah berubah nama sebab ownernye dah berubah..
Menu tetap sama lagi..so,kami pun nk try la masakan pendeta ni kan..kami pun order la..

Ni order iera : burger

Ni kak mira punyer..Carbonara Chicken


Ni Napolitana Chicken kak bai punye..Totally berubah..dulu ayam seketul besar..tp tgk ayam skrg?cebisan je yg diletaknyer..huhuhuhu..
Ni kak ros punye..Nasi goreng Kampung..(tak shedap lgsung..tawar jer..)

Ni la ahli komenter tegar..kak mira tgh tulis komen tu..hehehe
(semua muncung (tanda protes..))

Eh..eh...tiba2 ade gambar Mimiey lak..dah lupe dah ambk mase bile gmbr ni..
(peristiwa : Lif rosak..terpaksa mendaki tangga untuk smpai ke tingkat 5)

Nota : Makanan kat Pendeta tu mmg kami tak puas hati dan tak sedap..tak sepadan dengan harga mahal..baik makan kat kafe bwh ni jer..

9 comments:

roszz said...

Komen jangan xkomen...x sed** hehe...

Kancilbiru said...

ada jugak yang sedap...boleh la...tak la sedap sangat...

iera said...

kak ros : kan kak ros kan??tak sedap kan??huhuhuhu..nnti kite g mkn kat hotel uitm lak nak??

iera said...

kancilBiru : Mungkin la ade yg sedap kot..bergantung pada selera masing2..

syusye said...

tak sedap ker?
tp rupa cantik...he he he
baru nk rase

iera said...

tak sedap..tp depend la..ikut selera masing2..

army4war said...

balik makan tu.. dok pk nak beliapa untuk makan... kekeke.. nasibsemangat kuat tak g cafe kakakaka

Sarah Syazwani said...

eiii bencinya..lama x mkn sedap2 mcm tu

iera said...

kak mira : hhahahhaa..dugaannn sungguh hari tu kan??ekekke

kak sarah : kat hotel uitm kan ade?hehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...