"Rakan Baik"

11 January 2011

Sedihhh..baru sebulan cincin kawinku sudah hilanggg...

Kini tinggal kenangan..Tolong la sape2 yang jumpa cincin iera ni..tolong pulangkan..ni cincin kawin iera..huhuhuhuhuu..tolong la...lepas kawin berat badan betul2 turun mendadak...cincin pun dah longgar..iera pakai cincin belah rotan (cincin bertunang) dan cincin kawin pada jari manis belah kanan iera hari tu..lepas tgk wayang,tiba2 tgk cincin dah takde..kami pergi balik ke panggung wayang (bilik 8) lepas tgk cite Vampire Warior...buktinye cincin tu masih ade ditangan iera masa kami tgh tgk citer Vampire Warior dan terakam dalam henset suami iera..huhuhu..sedih sgt2..(emosi lagi ni...sob..sob..sob..)Nak dijadikan cerita,masa cite Vampire Warior tu hampir tamat,tiba2 popcorn yg duk kat tangan iera terjatuh dan iera betul2 tak perasan yang cincin iera dah terjatuh dlm bekas popcorn td..Bila dah cari balik semuanye dah terlambat..huhuhuhu..mujur,suami ade bg satu lagi tanda ikatan perkahwinan kami (gelang).Buat masa ni iera tak pakai2 gelang tu sbb dah fobia takut2 terjatuh jugak..huhuhuhuhu..

nota : Tolong pulangkan..

13 comments:

izan_cute said...

alahai dik,kesian...sama dgn akak,akak cincin tunang dgn merisik hilang tak dpt dikesan... sedih kan sbb tu tanda kenangan kita...sabar yer dik...nk cari yg sama mmg takkan dpt,kalau ada pun lain sentimental value dia..hukhukhuk

mamasue said...

la...klu hilang kt sini2 blh lg mamasue carikan,klu kt panggung wayang tu,iera kene minta tlg org2 yg kejer kt situ lah...tu pun klu diorg tu baik hati nk pulangkan...

iera said...

kak izan : sedih sgt2 kan kak?huhuhu..ade terniat gak kat hati nk g beli yg lain tp sentimental value tu mmg dah tak sama..huhuhu..sob..sob..

mamasue : suami iera tak duk diam,habis seme org kat panggung tu die p tanya,dua hari lepas kami balik dari port dickson tu pun die g JJ semata mata nk tya orang kat panggung wayang tu dah jumpa cincin iera ke tak..betul2 sedih tgk kesungguhan die..sob..sob..

syusye said...

alahai yea ker?mmm da xde rezeki..
lenkali ati2 yea..xpe nti ley dpt baru..=o

Mat Ganu said...

sabar nih...dugaan!!

iera said...

syusye : amiiinn..harap2.:)

Mat Ganu : Betul2 dugaan..

ijatnuar87 said...

isk,sabor la deh...mungkin ada hikmat disebalik kejadian...xper,kalu bto tu rejeki kiter,dier akan datang balik kat kiter...

yuyu aziz said...

sedihnye! :(

iera said...

ijat : mudah2an..sob..sob..

yuyu aziz : sedih sgt..huhu

Ina said...

lor...camne leh jatuh??...takpela..barang jer...yang penting ia menunjukkan yg awak dah kurus.....cheer up ok...

Atia Adina said...

alahai...siannya...tak per lah...jangan sedih....dah tak der rezeki....

iera said...

Ina : huhuhu..tp saye sayang sgt cincin tu..huhuhu..nak mintak hubby sarungkan sekali lagi la tp kne pkai baju akad nikah balik la..kui..kui..kui..

atia : huhuhu..sedih sgt2 tp mgkin dah bukan rezeki..huhu

cincin kawin said...

waduh baru di pakai brapa hari itu?
semoga cepat kembali dah..

by
cincin kawin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...