"Rakan Baik"

12 January 2011

No More Facebook

Atas sebab2 tertentu dan perjanjian tidak akan menggunakan facebook lagi..kami mengisytiharkan yang kami telah sama2 menutup akaun facebook kami berdua..jadi,kalau ada ape2 sila hubungi email kami jer erk...

Ni buktinya :

Ni akaun yuyu iera

Yang ni suami iera punya Ir Wady

nota : Ok je tak pakai facebook..lagi aman je dunia ni..hehehe

12 comments:

eT said...

xder pon xper...
akak pon ada fb bukan aktif sgt..hehe

iera said...

tu r..buang mase je pakai fb..asyik salah faham ade la..huhu

army4war said...

dunia global.. guna boley tak guna boley kan.. ikut alasan tersendiri.. chayok2 guys.. hehehe :P

ijatnuar87 said...

hehehhe...btol tu...main blog lagi besh...

iera said...

kak mira : betul gk tu..tp cam lg byk yg negetif dr yg positif

ijat : betol3..

aizuemi said...

masing2..

army4war said...

subjektif.. buat je apa yang dipikirkan baik.. sendiri tahu ::wink::

iera said...

kak zue : betul2..masing2 punya alasan tersendiri..

kak mira : betul..asal bahagia..hehe

Ina said...

salam iera...apa reason tutup??..akak baru je aktif balik...coz baru jumpa kawan lama masa sekolah dulu...fb ok..cume jgan ralit sgt ar..nanti sumer keja tak menjadi...

░♥si lampu neon♥░ said...

aku pon tak suke fb =)


Check it out Entri Paling Best !
# # Lelaki Menyampah Tengok Perempuan Nangis !# #
# Dosa Orang Suka Melambatkan Solat !#

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..sy folo blog ini

iera said...

kak ina : fb ni mmg tak bersalah,yg bersalahnye saye sbb bile guna fb saye jd ralek n byk buang mase..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...