"Rakan Baik"

07 January 2011

Kunjungan Ke Rumah Big Bos

Hari ni dah masuk hari ke 3 bos bersalin..Alhamdulillah bertambah lagi keluarga SIMS-HEA dan bertambah lagi rezeki bos kami..hihihi..

So,layan je la gambar2 kami bersama baby kak Zira :-

Untie Mira,Untie Bai,Untie Ila dan Untie Ella..hihii
Untie Et,cium Baby..hihihi..Tak lama lagi baby dapat kawan tau..
leh kawan dgn anak Untie Et..hihihi
Untie Zam pun cium Jugak sblm nak berangkat balik.
Haa..ni kakak Iera tau..pun nak cium baby...
mane tau kot2 melekat jugak kan..hihii
Ni la Baby kak Zira..tp takde nama lagi..baru je berusia 3 hari..comel kan?
Ni lak kakak baby yang sentiasa melayan adik2nya..hihihi..comel kan syasya ni?

Nota : Semoga kita semua juga dimurahkan rezeki dan dilimpahi rahmat dariNya.

6 comments:

eT said...

xlama dah untie eT nk dpt baby baru...hehehe..tungguuu...

army4war said...

semoga semua di murahkan rezeki... amin~!

Ina said...

cute nyer...ala bucuk-bucuk dier...

iera said...

kak et : nnti baby untie et leh la jadi kawan baby kan?hihii

kak mira : aminnn..

ina : cute kan?comei je baby ni..

k.mus said...

taniah zira.. masing2 cium ambik berkat. pas ni kita tgk sape lak yg melekat.. hehehe

iera said...

kak mus : hehehe..amiinn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...