"Rakan Baik"

02 December 2010

Konvokesyen Uitm ke 73



Kali ni pun diundang oleh kak zura,admin untuk mewakili jabatan (Pusat Sistem Maklumat Bersepadu) untuk berada dipentas sidang ke sepuluh konvokesyen uitm ke 73.kali ni Penganugerahan untuk pelajar2 Fakulti Sains Gunaan dan disampaikan oleh pemangku naib censelor uitm, Prof. Dr. Azni Zain Ahmed.

Sape kate bosan duk kat pentas konvo tu?best tau..rase lebih bersemangat untuk smbg belajar dan naik pangkat..hehehhe..insyaAllah..terima kasih uitm kerana telah memberi iera peluang untuk mencari ilmu dan memberi iera peluang pekerjaan juga merasai pelbagai pengalaman yang seronok sepanjang di uitm..i love UiTM... Kali ni iera ajak kak nurzie temankan iera..hahhaa,
ape lagi sesi bergambar la plak..hehehe..
*
*
*
iera,kak nurzie dan kak aisyah (kak aisyah ni wakil library)
*
*
*
kat depan tu org tgh bersidang,kami kat belakang duk bergambar..ni dah smpai tahap bosan gaban..hahaha
*
*
*
Bergaya kat admin sudahhh..hehehe
*
*
*
berdua lebih baik..

nota : tak salah kalau nk mencuba dan merasa sesuatu benda baru..pengalaman tu cukup- penting..

3 comments:

Kancilbiru said...

fiwit...serius tu gambar kat admin..hehehe

eT said...

tunggu apa lg iera...
apply la sambung belajar skang...
caiyuk2...
jgn tunggu lama2...nnti lama2...hehe

iera said...

kancilbiru:hehehe..klu tak kenal gak tmpt tu tak tau la..wahahaha..nk bergambar kat bawah tu malu..bilik admin jugak la akhirnyer..hehehe

kak et : tu r skrg ni tgh tgu masa sesuai je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...