"Rakan Baik"

26 December 2010

Kini,aku sudah bergelar ISTERI..


walaupun dah masuk 1 bulan 1 minggu iera berkawin..tp hari ni betul2 baru tersedar yang diri ini adalah seorang isteri..maklumlah terpaksa berjauhan dari suami tercinta..suami kat terengganu n iera kat shah alam..setiap minggu kami berjumpa cume minggu ni je iera tak balik kmpg jumpe suami sbb suami iera ke kenyir..tp Ya Allah..minggu ni betul2 terasa rindu yang tersangat pada suami..mungkin minggu2 sebelum ni kami dah berjumpa..Kuat ke hati ni nak teruskan hidup berjauhan dari suami?cam mane dgn makan pakai suamiku disana?sihat ke abg?tiap kali aku tatap gambar akad nikah kami,baru iera percaya yang kami ni betul2 dah bergelar suami isteri..isk..iskk..kesian sungguh..dah kawin pun rase cam tak kawin lagi..Baru skrg iera faham cmne perasaan seorg isteri yg terpaksa berjauhan dengan suami bile suaminye pergi outstation tp camne pulak dgn perasaan iera yang terpaksa berjauhan dengan suami setiap masa..hanya hujung minggu kami bertemu dlm masa yang sangat singkat???Ya Allah..tabahkanlah hatiku..kuatkanlah semangatku dan imanku..

2 comments:

syusye said...

sbar yea iera...
sabar zahir dan batin...he he he

iera said...

hehehe..iye sura..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...