"Rakan Baik"

09 November 2010

Warnida Vs Wardina




Lepas meeting td tiba2 kak et skype suh buat kerja sekolah..so,di sebabkan mgkin ni kerja sekolah terakhir bergelar 'Cik' dan darah manis katanye..harap darah manis i ni leh la menang contest Cik Warnida kite ni yer..hihihihi..

Syarat2 contest ni mudah jer..refer blog Cik Warnida ni k...Bile bukak blog cik warnida nampak entry pasal wahida dulu..mmg i suka Wardina u..hihii..sbbnye i suka cara die cakap..sungguh jelas n berkeyakinan..yg penting ape yg nk disampaikan,i senang faham n terima..blog cik warnida ni mmg nice n menampakkan blog yg mmg selalu diupdate..hahahha..sbb jenis i ni malas 'skit' nk update blog..hahahhaa..ape2pun iera dah tak thu nk tag sape..so,nasib la sape yg kena yer..hehehehe..

next,saye tag pada :

nampaknye seme kawan2 saye dah ditag..so,kepada follower2 yang nak masuk contest tu..sila la masuk yer..hihii

4 comments:

:"♥Warnida:"♥ said...

wahh puan la plk..blm kwin in ..msh cik hihihi apa2 pn tq ak sudi join nama dh ada dlm snrai :p

iera said...

oic..ye ke..budak kecik tu anak sape?sorry yer..hehehe..thnks..

eT said...

hehe...bagus2 anak muridku...

iera said...

hehehe..cikgu et dah semak keje sekolah saye yer..hahah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...