"Rakan Baik"

04 November 2010

Kehadiran Penghibur Hati

MAsuk je ofis,nampak budak kecik ni..mmg menghiburkan hati..layan je la gambar2 ni camne penghibur hati ni menghiburkan hati kami..

Bersungguh - sungguh kak bai ajar dania buat peace..hehehhe..(muka kak bai yg lawaks..:p)

Akhirnye kak bai dah senyum n buat peace..tp dania tak pandai2 gak nk buat peace..hahaha
Lastly..dengan sungguh bersemangat dania pun buat peace untuk menghiburkan hati kakak2 kat sini..hihihihiii..

Dania takut bile dgr suara encik zali..hihihi..comei jer dania ni...

Dania kembali aktif lagi bile kak mira ajar die main2 dgn smart kad..hahahaha..

Gambar paling cun yang kak bai ambik untuk dania..hehhee

Petang tu temankan kak bai p ambk qasrina lak..bestnye dapat tgk aksi si kecil ni..mmg menghiburkan hati..(Qasrina tgh fikir cmne nk pkai henset kecik aku tu..hehehe)

nota : Suka sgt tgk telatah budak2 kecik ni..hilang tension kat ofis..hehhee

10 comments:

army4war said...

hahahaha.. semua cumel.. termasuk akak!! hahaha

miezaniera said...

eh mira nape ko yg over acting..sume gmbr ko posing..huhuhu budak2 mmg penawar duka..boleh tertawa dgn aksi2 mereka,,

iera said...

hahaha..kak mira dah tak pedulikan sape2 lagi..ade je camera,die terus beraksi..hahahhaha

wANieYZ said...

tembam nyer dak 2..anak sape la 2..huhuhu

eT said...

apa jd la kalo 1hari dak2 kecik ni kt opis...huhu
mmg memasing xjadik keje...
xper iera...taun dpn ada la penghibur ati sendiri kot kn....

iera said...

waniey : Dania tu ank kak et..qasrina yg bam..bam comei tu anak kak bai..byk kali cium pipi qasrina sblm balik sbb geram sgt tgk pipi bam bam qasrina tu..hhihii

kak et : iera mmg suka budak2 sejak dulu lagi..insyaAllah..ade rezeki,ade la nnti..hihi

ijatnuar87 said...

hehehehe...biler punya anak ni?atau anak kawan?hehehhee

Atia Adina said...

hehehhe....ni dah kawin nanti mesti tak sabar nak ada bdk kecik kan?

iera said...

ijat : ni anak kawan2 la..mane nk ade anak,kawin pun belum..hihihi

atia : Dari dulu lg mmg suka budak2..dulu kne jd penagsuh ank2 mak cik n kakak sepupu yg ade baby kecik..tp tak kisah pun sbb iera mmg suka budak2..hepi je bile tgk telatah diorg..senyum,tdo,nangis,marah n meragam..cute sgt..insyaAllah,klu ade rezeki dapat anak awal,saye terima je seadanya..hehehe

syahed© said...

laa...kocik tol dunio nih...boleh plak aku terjumpo blog ko ni mira woiii..! hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...