"Rakan Baik"

20 September 2010

Cerita Seminggu Berhari Raya di kampung...

Waaahhhhh...seronotttt bangattt dapat beraya dikampungggg.....

Belum terlambat lagi rasenye nk ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin pada semua kawan-kawan dan kenalan..(cam skema je ayat..lalala~~~)

Sungguh hepi dapat beraya dan bercuti kat kg dgn family..rase cam dah tak nak dtg shah alam ni lagi..wahahhaaa....walaupun tepat 2 pagi iera n kakak melepasi tol gombak...deemmmmm...tak best giler...tiba2 je semua kereta jadi pelahan n jeemmmmm.....mmg cam nk nangis je rasenye,ape aku nk buat kat tengah hutan ni dah la pagi2 buta..ingatkan bertolak pkul 2 pagi,jalan clearrr....dari tol gombak sampai la kat bentong jemmm je memanjang..2 jam terperangkap dlm jemm...menitis air mata siotttt dengar lagu raye..waahahaaa...(harap raye hari jumaat sbb mlm tu tak bukak tv tgk pengumumn mohor besar raja2,jadi tak thu la rase hari ape sebenarnyer..)hahahaaa...


ni buktinye..ni baru sikit tau..yg kat blkg kete iera tu lagi la berderek2...huhuhu..

smpai rmh dah pkul 8.30 pagi..mmg kepenatan..dah la demam..huhuhuu...raye pertama demam smpai la seminggu..tp raye kali ni tak byk jalan2 sbb kepenatan cume yg bestnye tiap2 hari masuk je pkul 3.30 iera msti tdo smpai pkul 5.30 ptg...mmg kepenatan n muka jadi makin tembam sbb asyik tdo jer..dah tak tahu nk citer ape lagi..layan je gambar ni...



Raye pertama..baju semua same..boriaaa...



Raye ke 5,adik2 nk mandi pantai..so,temankan la diorg mandi pantai.ni gmbar syafika berlari - lari n terjatuh sbb nk mandi pantai jugak..

Dah nak sampai ke tepi pantai dah budak ni..huhuu.cepat bebenor larinyer..huhuhu..cumei betul die lari..wahahaaa~~



ni gambar adik2 duk syok2 mandi pantai..iera tak mandi sbb demam..huhuhuu..



ni namanye bunga rumput pantai...bunga ni akan terbang/berlari laju mengalahkan ferrari kalau ditiup angin..sungguh terhibur bile tgk..tak caye datang la kg iera nk tgk sendiri..

Hari dah petang,dah pkul 7 p.m..so,ape lagi..balik rumah laaa..

Sehari sebelum balik ke shah alam,sempat lagi g beli perabot2 rumah untuk kawin nnti dgn encik tunang...sungguh puas hati sbb semua perabot tu iera yg pilih sendiri.seme dah beli termasuklah peti ais,perabot dapur,sofa,perabot tv,katil,meja makan,mesin basuh toshiba 8.5kg dan yg tak beli lagi cume almari pakaian dan meja mekap..hehehehe..

ni gambar encik tunang tengah mengira duit cash yg nak dilaburkan kat kedai2 perabot..hehehe..thnks encik tunang..lagi 2 bulan jadi encik suami lak..I Love U....


nota : semoga cepat dapat tukar ke tganu semula...amiiinnn...

6 comments:

eT said...

akak balik ikut jalan lama...xmasuk highway pon...dari shah alam kol 530pm sampai jengka kol 1030pm...hehehe

iera said...

kak et : mak ai..lame gak perjalanan tu..rasenye lagi jimat lalu ikut highway walaupun jem..

aizuemi said...

bunga tu laju dr ferarri ek?

iera said...

kak zue : ye la..laju giler..

Miss Q said...

ni balik bila yg jadi jem nih? mlm kan tol diskaun kan?

ahkak balik kuantan pagi rabu pukul 11am. Jalan sgt clear!

Entry terbaru ahkak : Eleh, Pap Smear aje punnn (dengan Photo =D )

iera said...

miss Q : iera balik pkul 2 pagi 9hb sept..mmg jem sesangat..malam nitol dah takde diskaun..huhuhuhu....klu tahu jem camni,iera balik petang2 lagi tau..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...