"Rakan Baik"

23 August 2010

KENAPE JADI CAMNI???


Sekarang ni rase asyik nk marah jer..buat tu tak kena,buat ni tak kenal.aku pun dah tak tahu kenape la aku jadi camni..sikit2 nk ngajuk..skit2 nk marah,skit2 nk nangis..pelik..pelik..pelik..tu bukan diri aku la....knp ni????

kesian en.wady asyik kne marah je..kadanng2 aku merajuk tak tentu pasal.kadang2 sensitif tak habis2..aku ni dah tak betul ke??aduhaiii..tolong la....

kepada en.wady :---<3....Abg,syg mintak maaf sgt2..tak pernah terniat pun nk tinggi suara kat abg..tp skrg ni suara ni slu je nk naik tinggi..tak smpai 3 bulan pun lagi dah nk kawin..tp hangin saye yg naik tgi dari bendera malaysia..huhuhuhuuu..mintak ampun ya pak...ampunn...


nota : dah dekat nak raye ni,saye mintak maaf byk2 kat sape2 yg tersinggung dgn kata2 dan perbuatan saye yer..mintak halalkan ape yg terambil dan termakan..ye la,ajal kite,kite tak thu kan bile.tahun ni je 2 org mak sedara meninggal..sedih sgt2..cume jadikan ikhtibar dan pedoman hidup supaya jgn lalai..

7 comments:

army4war said...

budak tu nangis ke tido iera?? heheheh totomey gambar tu hehehe

aidanisme said...

istifar bnyak2... nak dekat walimah mmg macam tu.. klu rasa tak selesa cepat2 amik air sembahyang...

^_^

iera said...

kak mira : hahhaa..tak thu la..budak tu ngntuk kot..byk sgt fikir..kecik2 dah banyak fikir.hahahha

kak aida : urm..mmg camtu erk akak?rase cam penat sgt n letih..macam2 nk kne fikir..huhuhu

aizuemi said...

kalo ko rasa nk ngamuk2 dtg cari aku.. aku tlg tampar bg sedar diri.. nak?

Atia Adina said...

biasa lah tu...dah nak dekat dirikan masjid ni...macam2 dugaan....banyakkan bersabar k...

iera said...

kak zue : tau tak perangai buruk iera 2 3 hari ni,asyik nk karok je..(jadi buruk sbb bulan2 pose ni,org lain ngaji quran..aku sibuk nk karok).lalalaaa..

atia : aik..atia cam ade pengalaman je?mama atia cite kat atia erk?hihihii

najib said...

bila dekat nak kawin memang mcm itu,hati sebenarnya risau memikirkan,akibatnya kiter berubah sikap tanpa disedari.Banyakkan lah solat,doa nanti baik.selamat berkenalan kawan blogger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...