"Rakan Baik"

04 August 2010

Dania dah Besar

Dah 2 hari tumpang rmh kak et sementara tunggu kakak datang jemput balik kerja.So,pergi la ambk dania kat rmh pengasuh dengan kak et..dah lame tak jumpe dania..dah besar rupenye dania ni yer..

gambar ni mintak dari kak et masa dania masih kecik..memang ni kire gambar yg aku suka tgk cz gedik je tgk dania gelak tu.hihihiikk..terhibur bile tgk gambar ni.
.
.
.

Ha..tgk..sekarang dania dah besar..dah jadi anak dara pun..semalam bukan main lagi dania p duk tepi n senyum..sekejap2 mata die duk tgk handbag aku tu..pastu die tarik skit2..n pastu terus die dapat n galas beg tu..haaaahaha..seronok tgk dania tersenyum lebar lps galas beg buruk aku tu..hahahaa...dania oh dania..mmg terhibur main2 dgn budak2..
.
.
.

Ni lak..bile aku mintak beg tu dari dania,hahaha..dania tgh bersiap sedia nak lari..tak nak bg beg tu..hahaha..comel betul muka dania bile die cam terkejut n bersedia nk larikan diri..hahahaha..


nota : gambar kabur sbb asyik tergelak je tgk gelagat dania.thnks kak et,sungguh terhibur dgn dania..nnti iera tumpang rmh kak et lagi yer..hehee

5 comments:

eT said...

hahaha...budak ni mmg seronok kalo ada org..tambah dpt galas handbag tuh...lg la ngengada dia menjadik..hehehe

miezaniera said...

tembam pulak dania ni masa kecik..dh besar kurus je cam ibu dia hehe

army4war said...

hehe.. dania si mata bulat hehehe

iera said...

kak et : hahaa..dania mmg suka main handbag,nnti msti byk koleksi handbag dania bile dah besar.hahaha..

kak bai : haha..iera baru je perasaan tadi..ha'a la..jauh beza dania masa kecik n besar..dah kurus sgt..

kak mira : memang bulat..lagi2 bile dania bersedia nak lari..haha..kelakar giler..

aizuemi said...

aku agk geram tgk budak ni.. cam nk gomol2 je.. dia senyum kiut jer~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...