"Rakan Baik"

04 August 2010

Adam yang cumei..


selepas berkurun simpan gambar adam kat henset ni.hari ni baru jumpe kabel sony ericson.
Ni la adam kekasih si maya..hahaha..oppppsss..lupe la..ini adam si kekasih hati kak masita n abg bob...comelnye adam ni..bile kak masita nk bawak dtg ofis agknye?huhuu..dah besar nnti jgn nakal2 yer..nti ibu adam cubit lagi..

nota : pernah naik MAS dgn ibu adam masa tu adam dalam kandungan lagi.Ibu adam cakap,nnti kalau adam ckp nk naik kapal terbang..ibu adam akan cakap.."dulu adam dah pernah naik kapal terbang masa adam dalam kandungan ibu"..hahaha...so sweet...

4 comments:

eT said...

adam ni mesti garang cam mak dia nnti...huhu

eh iera..pesal kuar bahasa jerman kt bawah font biru tu heh?

iera said...

hahaha..sebab kak et dah buang word israil erk?rasenye la..iera gune pc ni ok je..pc satu lagi tu pun same kuar bahasa jerman

iera said...

iera dah tahu sebabnye..kak et kne buka firefox..ie mmg bengong skit..

Anonymous said...

mak adam : weh et aku garang ek..tq iera ada entry tok adam kat sini..mak dia pon x dan nak buat huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...