"Rakan Baik"

21 April 2010

" Syafika oh syafika "..


Ni kisah anak buah aku yang yang dah makin membesar.dari kecik lagi die mmg minat kat binatang2..Nenek sblh mama syafika beli banyak itik,burung n ikan..Selalunye klu die menangis,nenek die slu pujuk die dgn panggil itik n binatang2 peliharaannye.Dia mmg suka sgt kat binatang smpaikan klu die tgk binatang ape je die akan berlari2 p kat binatang tu.klu die p kat lembu,lembu yang akan lari dari die.huhuhuhu..tak padan kecik betul budak ni.Tp kali ni aku hanya dapat rakamkan aksi die bermain dengan kucing..dengan binatang2 lain tak sempat lagi cz jarang2 balik kampung..

sebelum mengerjakan kucing

*

*mula memegang kucing

*

*

Tengok la depan cing,syafika nak ambk gambar ni

*

* sedihnyer..kenapa cing tak nak pandang depan???huhuhuhu
*

*Ooo..mai syafika cium k..muuuaaahhhhsss~

*

*

Haha..tgk cing dah malu..mai syafika tutup mulut cing k.

Ni la syafika..klu dah main2 dgn kucing,Syafika akan peluk2 n cium2 kucing tu.Sesungguhnye sejak kecil lagi kite dikurniakan sifat belas kasihan dan kasih sayang tp kenapa pada masa kini makin banyak kes2 pembuangan bayi?.Kasihani la mereka,mereka juga mahu hidup.Bagusnye klu setiap insan didunia ni mempunyai sifat penyayang cam si kecil ni..








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...