"Rakan Baik"

19 April 2010

Buhsan dan Sunyiii..





Kenapa lar skrg ni asyik rase bosan sgt2..nak kuar p lepak tp tak bese kuar sorg2..Ada tunang tp duk jauh..kakak asyik keje..keje n keje jer..maklum la org baru masuk alam keje..tgh semangat nk buat kje..pkul 6.30 pagi bangun p kje,pkul 5.30 balik keje..pkul 9.30 ++ tido..esok pun camtu la...boring..boring..boring..bosan sgt2 hidup camniii..duk kat bandar tp cam duk kat kawasan takde pembangunan.......bukan bersungut tp bosannnnnnnnnnnn.....nak p shopping,gaji tak dapat lagi..duit tinggal cukup2 makan jer..ape la yg best sgt duk bandar kat ni aku pun tak tahu..bergerak skit duit...nak buang air pun duit lagi..tiap2 hari p keje cari duitttt....Sunyiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii......tolong laaa..

2 comments:

k.mus said...

kalau bosan gi la cuti2 malaysia 2 ke 3 hari. kalau dpt seminggu lg best.. huhuhuhhu tanye bos leh ke !!

iera said...

tu r,mmg nk p bercuti tp takde org nk temankan.tunang sibuk dgn keje n study..kakak lak sibuk dgn kejenye tiap2 hari..huhuhuhuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...