"Rakan Baik"

21 April 2010

Booth PSMB @ Hari bertemu pelanggan


Bos : Iera,awk 'ahli jawatan kuasa KREATIF DAN INOVATIF' kan?
Aku ; yup (blurr..)
Bos : Jom ikut saye jap?
Aku : Blupss..nape ni?tak pernah2 bos panggil aku tiba2..
Bos : jumpa saye kat bilik pengarah
aku : Aduss..Kenape ni? (Berteka-teki)

Sampai je kat bilik pengarah,dari ajuh aku dah nampak pengarah kuar dari bilik die..Oit..kenape pengarah kuar?td bukannye kak zira suruh masuk bilik pengarah?urm..takpe la bagus gak pengarah kuar (dlm hati).Tiba-tiba...........

Bos :(kuar dari celah pintu)wei..iera,cepat la..
Aku : uiitttsss...biar benar..ramai gak org.

Rupe2nye,Bos nak mintak tolong aku setup booth jabatan kat bawah..huuuu...buat letih aku berdebar n mikir bukan2 jer...ape lagi,tolong la angkat barang2 yang nak dipamerkan kat booth tu sampai berpeluh2 ketiak aku ni..huhuhuhu..penat siottt....turun naik tangga..time2 camni la lif nak rosak..huhuhuu..

Ha,ni la gambar2 sepanjang bertugas kat pameran tu..apepun demi jabatan dan status pekerja tetap yang belum sah lagi,aku turutkan jua.....hehehe..


Baru gantung banner,ape lagi ambk gambar dulu la..bukti2..hehehe
*
*

Ni la orang yang paling kreatif di PSMB dan paling banyak membantu kami yang tidak kreatif langsung ni.
*
*

Bile dah kepenatan,ni la jadinye..kibaskan kepak sendiri..hihihi (*sory kak bai*)
*
*ni la hasilnye setelah bertungkus lumus..huhuhu..
*
*

Esoknye,aku la jugak yang jadi kne jadi dayang booth PSMB

nota lutut : Buatlah setiap kerja yang diamanahkan seikhlas hati,Setelah kerja selesai pasti hati menjadi lebih tenang.(hehehe..faham2 sendiri la yerr..)


2 comments:

husain said...

mcm kenal je muka2 dlm gambar ni

iera said...

kenal ke?kenal cmne?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...