"Rakan Baik"

23 January 2010

Malam Simponi Kasih


urmm...walaupun dah terlewat tapi takpe la..sendiri punye blog..sendiri punye pasal la nk update bile pun kan?hehehe..cam gedik la plak..
Al-kisahnye 8hb januari 2010 lalu,hari tu hari jumaat majlis simponi kasih ni dianjurkan oleh alumni uitm.Majlis bermula pkul 8.00 mlm tp biasa la kan dah namanya lagi majlis makan malam bersama perdana menteri.dekat pkul 9.00 mlm baru la PM datang,tu pun banyak lak citenye haaa..Malam tu Zakiah Anas yang menjadi pengacara majlis.Bermula dengan ucapan pengerusi lembaga pemegang amanah,pastu perdana menteri,VC dan seme orang2 'besar'.siap lak dengan penyampaian sumbangan la..apa la...aku tgk jam kat tangan dan pkul 10.00 mlm,tiba-tiba ada satu bunyi dan gendam tidak asing lagi berbunyi...tp mujur la aku sorg je yang bleh bunyinye..hah,cube teka bunyi ape?makanan dah ade depan mata tapi kne gak menahan sabar..tidak..tidak...jangan la perut gastrik lagi.muka aku pun dah mula monyok dan mata dah mengantuk..kacang yang dihidangkan sebagai jajan dah habis aku kerjakan..bunyi gendam tu makin rancak berbunyi..dah nak masuk pkul 11 baru la muncul pengumuman yang ditunggu-tunggu.Ape lagi..makan ler..antara makanan yang dihidangkan malam tu tomyam,nasi beriani dan banyak gak la lagi..Siap makan,ape lagi sesi bergambar la..ni je la antara gambar-gambar yang sempat diambil sebagai kenangan-kenangan...



















2 comments:

Stan Kairez said...

sy pun dijemput gak walaupun bkn Xstudent UiTM. Tp oleh krn kerja kat pjbt masih lg melambak, x dpt la sy nk pergi. Lgpun lbh baik OT coz dpt duit kn?

iera said...

bukan hanya exstudent uitm je yang dijemput.Kite kan staff uitm..semua dijemput hadir.saya memang nak ot jugak tp disebabkan dah tension n penat baik saye g mkn2.hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...