"Rakan Baik"

24 December 2009

Di Dalam Hati Tiada Siapa Yang Tahu




1hb dec 2008 aku mula bergelar seorang pekerja.Bermula di GW intech tempat aku pernah praktikal suatu masa dahulu dengan elaun rm300 sebulan.awl bulan dec 2008 aku terus dipanggil kerja.Alhamdulillah genap 6bulan aku berkerja dengan GW intech aku telah ditawarkan ke UiTM Shah Alam untuk berkhidmat sebagai programmer di Jabatan Pusat Sistem Maklumat Bersepadu.Alhamdulillah rezeki mencurah-curah.Pejam celik bulan ni dah bulan Dec 2009 dan bulan depan dah masuk tahun baru.Maka genap la 6 bulan jugak aku berkhidmat di UiTM.
haa...mesti semua orang cakap iera ni mmg bertuah n best kalau di tempat iera kan?Tapi korang tahu tak ape yang ade di dalam hati ni?Takpe,biar la rahsia..hanya tuhan yang tahu ape yang ade dihati setiap hambanya..

p/s : jangan menilai seseorang melalui paras rupa,pilihlah kerana kesucian hatinya.

5 comments:

eT said...

sedey jek bunyi...huhu

Stan Kairez said...

Rileks la..jangan sedih2. Kn ramai kwn yang akan mmbantu. Kita ini bagaikan satu kluarga.

iera said...

hehehe..hidup ini tak selalunya cerah.ada kalanya guruh pun muncul.ape yang penting selalu bersyukur dan berfikiran positif.betul tak?

aizuemi said...

Cik Iera..
hidup tanpa masalah, tak mencabar la pulak. itu cabaran yg kena hadapi dan lalui. kan kan kan?


p/s : tak semua ikhlas membantu cik ira yek. hati2 dgn org yg hanya pandai berkata2 di sekeliling anda.

iera said...

betul tu kak zu,
semuanye hipokrit belaka.susah nak cari yang betul2 ikhlas.bekerja diusia muda memang sangat mencabar.
Tak semua yang indah dimata kita,indah jugak dimata orang.Sebuah kejayaan perlukan pengorbanan.Kawan-kawan,iera pun nak sambung degree tapi iera masih ade komitmen lain yang perlu iera buat dulu..insyaAllah,iera akan genggam juga segulung ijazah suatu hari nanti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...