"Rakan Baik"

04 December 2009

berembun di Menara SAAS

urm...tarik nafas panjang-panjang..lepas..tarik lagi..lepas..buka mata tgk pc lagi.
dah pkul 12.09 pagi ni aku masih lagi kat pejabat.Setia mengadap pc ni..hari ni aku ditemani kakak aku yg khas diimport dari kampung..hehehehe..so,balik lewat pun dah tak kisah sgt cz ade teman..cian lak tgk kakak aku ni dah mengantuk tp kje tak siap lagi.kepada semua student uitm..study la baik2 dan hargai lah pengorbanan warga uitm yg bertungkus lumus untuk korang k.dah takde ape nak cite n bebelkan kat sini..selamat malam..tidur ler..esok kje lagi..

5 comments:

eT said...

HEHE..BAIK LA WARGA UITM..SAYA BUDAK SEKOLAH NI CUKUP MENGHARGAINYER...:P

nizaa said...

uii, ape ko buat dik oii smpai pepagi buta ko dok opis lagi?? ada momok tak? haha

iera said...

berkerja untuk uitm..berembun pun takpe la tp esok datang keje asyik menguap je..hikhikhik..

faez said...

HYI kak,follower sy disana,byk menampilkan pelbagai tip dan trik blogger

Stan Kairez said...

biasa la klau musim pndaftaran nie mmg kna kejer smpai lewat mlm. Berkorban demi anak bangsa di UiTM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...