"Rakan Baik"

18 November 2009

Syafika Najwa binti Mohd Syafiran

Adeh..duk asyik2 pilih gambar yang nak dicuci tiba2 tertengok lak gambar sikecik ni,ni la anak sedara tunggal iera..Huh..rindunye..dah lame tak jumpe dengan syafika..adik,cik rindukan adik sgt2..hmm..tak lama lagi dah nk raya haji..nak beli ape kat syafika erk??..Apepun..layan je la gambar syafika dulu...




17 November 2009

Hari ni hari selasa,17/11/2009.

ntah kenapa rajin la plak hari ni nk update blog usang ni.takpe la bak kata kak mira dan kak bai..asalkan ade dah kire bagus..wakakakaka..sekarang dah duk kat ofis baru,meja baru,pc baru n semangat mesti la kne yang baru gak kan?iye ke idok???hehehe..ape-ape je la..hari ni atas pujukan kak mira yang daku hormati,aku akan melangkahkan kaki buat kali pertama ke gim uitm..hahhaha...kurus ler aku kali ni.mintak2 cenggitu ler kan..takut hari ni je yg perginnye..takpe la..dah lewat ni..nak g solat dulu..bye2..layan gambar mane kat cameron version 2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...