"Rakan Baik"

09 September 2009

Tag Iera..


Ni atas paksaan kak et,iera pun buat la tag ni..

1) Saya suka?
Rehat kat rumah dan kadang g shopping..***kalau cukup bajet la***...hehehehe

2) Pada masa ini saya sedang berfikir tentang


3) Bila rasa tension saya akan...
cam bese..tido atau gayut dgn sape2 je...

4) 3 perkara yang akan buat saya tersenyum...
- Bile dapat jumpe my boy..maklum le masing2 duk jauh..
-Sekali2 balik kampung dan semua family berkumpul..
- Suka tgk telatah kanak2 yang cute2 dan tgh bermain sesama diorg..kelakar habis..

5) 3 perkara yang buat saya nangis
- Bila dah tension sgt n takde selesaikan masalah
- cam kak et,bile dah rindu sgt2...
- Bila mak terasa hati

6) Kalau saya ada rm100K?
hua..hua...banyak tu..tp rasenye still tak cukup..hehehee...nak buat mcm2..shopping tak ketinggalan la..

7) Sila beri 3 nama untuk di tag...
- semua yang rajin ler..ikut la sape2 pun..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...