"Rakan Baik"

17 September 2009

Selamat hari raya

Heee...ehheheee...canggih betul dunia skrg ni kan.dah tak pakai2 kad raya dah.Jimat duit skit.wakakaka..So,dah alang2 ade kemudahan dah ni anggap je yang aku dah hantar kad raye kat korang erk.Syaratnye korang baca blog ni..So,dikesempatan yang ade ni Iera nak mengucapkan Selamat hari raya aidilfitri buat semua..Maafkan segala salah dan silap..hehehe..dah tak sabar nak balik kampung ni..Buat kje pun dah takde mood..huhuu...apepun pandu berhati-hati dan ingat orang yang tersayang..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...